torsdag 23 oktober 2014

Salsakurs!

Herregud vad har jag gett mig in på?!?!
Jag och en kollega ska åka på Salsakurs en helg i december!
Helt vansinnigt. Men det kommer antagligen bli väldans kul.

Kompetensutveckling när den är som bäst! Är fortfarande chockad över att "sheriffen" godkände vårt förslag.
Och vi kommer ha den bästa läromästaren - Tony Irving ;0)
Är redan nervös!

Idag är jag också lite nervös. Ska in till Sandviken på något som kallas "Didaktiska samtal". Har nästan ingen aning om vad det handlar om. Det är jag, några andra lärare och grundskolechefen. Tackade ja till detta när jag låg vid poolen på Cypern, då var det lätt att tacka ja till det mesta ;0) Idag känner jag mig mest nervös och ångrar mig lite.
Vi får väl se hur det känns i kväll när det är över. Tur jag har många lektioner idag så jag inte hinner fundera så mycket.

Ha det bra!


Inga kommentarer: