lördag 25 januari 2014

Tröttmössa

Jag är sååååååå trött. Så där sovtrött. Det enda jag vill göra är att gå och lägga mig.
Brassade iväg till "Min lilla mormor och jag" på förmiddagen och köpte present till Susanne. När jag kom hem sköljde tröttheten över mig.
Mattias gipsar och spacklar badrum och jag känner mig lite taskig om jag lägger mig och sover....... Antar att det är veckans sovstörningar som är orsaken.
När Mattias är klar ska vi försöka komma ut på en skidtur med damerna. Hoppas det vänder då.
När vi åt lunch suckade jag lite över att jag inte varit fram till gymmet den här veckan. Mattias kom med den "brillianta" idén att jag skulle åka dit när jag kör fram damerna till mamma och pappa.
Smart tänkt men jag jublade inte direkt, kan jag erkänna.
Vi får se om jag orkar. Får försöka framkalla den där "efter-träning"-känslan som man får efteråt. Då kanske jag blir motiverad.....

Mina Ricemuggar kom igår! Beställde i torsdags. Snacka om snabb leverans! Har dock inte hämtat ut dem än men ska göra det i eftermiddag.

Nu ska jag ta på min understället så jag är någorlunda förberedd för skidtur.....
Partaj i kväll...... Behöver nog kanske en tupplur ändå.......

Kram och njut om ni är ledig.

Inga kommentarer: