onsdag 22 januari 2014

Några spännande utmaningar

Jag har gnällt på att det behövs lite förändringar och att ALLA andra står inför nya utmaningar nu här efter nyår.
Jag ska faktiskt också ta mig ann ett par utmaningar.
Numero ett är att jag ska handleda en lärarstudent som ska göra sin slutpraktik. Hon ska vara här i 6 veckor och jag tycker att det ska bli kanonkul.
Jag ser min chans till personlig utveckling även om fokus ska ligga på studenten ;0)
Jag ska suga åt mig varenda ny idé hon kommer med.

Det andra är faktiskt lite mer nervöst. Det är att det under året är dags för Skolverket att göra sin inspektion av skolan......
Jag och rektorn ska in på en kurs/info om detta i februari och det känns både spännande och läskigt med detta.
Det gäller att ha allt under kontroll när de kommer, ha styr på alla papper och ALLT annat. De synar oss verkligen i alla sömmar.

Spännande!


Inga kommentarer: