tisdag 14 januari 2014

Det kliar lite i fingrarna.......

Har inte haft något direkt shoppingbehov sedan jag införde mitt köpstopp men nu börjar det klia lite i fingrarna.
Vill så gärna ha nya kaffemuggar.

Är grymt sugen på dessa skönheter från Pip!

Till sommaren vill jag ha dessa här Melaminmuggar från Rice till strandfikat =0)
Finns i en massa olika mönster.

Nu fick jag plötsligt en galet stor längtan efter sommar! Långt dit måste jag säga. Vintern har kommit på riktigt nu.
Någon shopping av muggar, varken porslin eller Melamin, blir det! Jag ska verkligen hålla detta. Kvarvarande pengar, utom matpengar, är insatta på sparkontot och där ska de förbli! ;-)

Det är lite frustrerande med alla mail man får om rea här och där. Kikar in med ena ögat och självklart hittar jag en massa snyggt! Men icke! 
Var stark Lisa!!!!! ;-)

Nu ska jag fjäska lite för damerna. Har hittat en metod för att få i Amanda frukost. Tänker dock inte berätta hur för då får jag väl socialen efter mig ;-) He he he!

Höres!





Inga kommentarer: