söndag 22 april 2012

Söndag

Denna helg och dag till ända. I dag har vi kalasat så till den milda grad att Molly till slut somnade mitt i alltihopa =0) Men trevligt var det. Hon fick en hel drös med fina presenter och ännu mer blir det på tisdag då det är födelsedag på riktigt.

Går en stabbig vecka till mötes. Så där så jag inte vet hur jag ska bena upp det i hjärnan. Har en drös utvecklingssamtal kvar som släpat efter, ska jobba extra för en kollega, möte på Åshammar skola plus en massa annat. På onsdag har jag avslutning med mina Zumbabarn. Det ska bli väldigt kul att äntligen få släppa in deras föräldrar och släktingar så de får se hur kul vi har haft det under de här veckorna. Efteråt ska vi äta glass och det är ju trevligt men vi blir många. 50 pers har redan anmält sig. Det blir till att bunkra upp med Big Pack och chokladsås kan jag lova =0)

På Mollys födelsedag ska jag försöka att bara vara. Slutar halv 3 och sen får hon styra vad vi ska göra under dagen (hoppas spela UNO) =0) och bestämma vad vi ska äta (hoppas tacos) =0) hihihi, jag ska nog kunna leda henne dit jag vill.

Nu ska jag gå och lägga mig. Börjar bli trötter i ögat.

Natti natti!

Inga kommentarer: