tisdag 3 april 2012

1 morgon till...

.... sen är det lov! Så galet skönt det ska bli!
Har bara två lektioner idag och däremellan ska jag skriva 21 omdömen....... Det känns  ganska tungt måste jag säga men det ska nog gå bra. Kommer inte hinna alla men jag får väl fortsätta i morgon. Ett besök av en tidningsreporter blev plötsligt ett ärende på mitt bord så klockan 11 idag ska jag ta emot henne... Återkommer om det.
Får eventuellt sovmorgon i morgon till klockan 13! En kollega ska resa bort om några veckor och jag ska hoppa in och jobba för henne då och hon vill kompensera mig för det genom att ta min morgonlektion i morgon. Låter ju väldigt fint må jag säga =0)

I dag är det riktig vinter igen. Snö och kallt. Bilen är alldeles igenisad. Den fick inte komma in i garaget igår...

Igår blev min kropp kolhydratchockad! 9:orna gör en provmiddag sista terminen och i går bjöds det på toast med ishavsröra och pasta carbonara. Gott som sjutton var det men pastan och det vita brödet gav mig vidriga magkramper. Åkte in till Sandviken efteråt på nätverksträff med hkk-lärarna i kommunen och fy så ofokuserad jag var. Som tur var gick det över till Zumban så jag kunde ösa på. Det var riktigt riktigt jobbigt igår men jag hade iofs valt ut de riktigt fartiga låtarna så det var väl konstigt egentligen.

Nu ska här kläs på barn. Amandas kompis har bestämt att hon ska ha en speciell klänning idag. Vi är inte riktigt överens men jag kanske kan få till en lösning =0)

Kram!

Inga kommentarer: