lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK!

Sitter i uterummet och tittar ut. Solen skiner och det ser ut som att det är alldeles underbart skönt ute men det är tydligen svinkallt.... Synd! Tänk om det hade varit så där varmt och skönt som det var för några veckor sedan....
Ska snart skjutsa Amanda till Felicia och jag och Molly ska ta en tur till Årsunda och titta på lite konst. Det är min tjänstlediga kollega Huldas byrålåda som ställer ut på Strandbaden. Hinner vi åker vi vidare och köper 6-årspresent till Hampus sen. Han fyller år på måndag.

Jag och tjejerna har suttit och titta på bilder från när de var bebisar. Shit, jag blir alldeles gråtig när jag tittar på dem. De var ju alldeles underbart goa de där små skruttarna.
Att titta på Amandas bilder är på något vis ännu mer speciellt. Dels för att hon var först såklart men oxå för att de ger mig något slags kvitto på att hon var en välmående lite bebis trots att jag mådde skit de där första tre månaderna med förlossningdepression...... Jag blir påmind om att livet har olika faser och att det alltid kommer gå upp och ner.

Kram 

Inga kommentarer: