tisdag 30 oktober 2012

Barnlösa.....

Ikväll är vi barnlösa. Dagis är stängt i morgon så fisarna sover hos mormor och morfar.
Vi lyxade till det och åkte till Horndal och åt sen sallad =0) På hemvägen stannade vi till i Dalbo och gosade lite med Olle. Måste hålla det hemligt för tjejerna annars blir de vansinniga =0)

Idag har vi haft kurs på jobbet och försökt lära oss den nya lärplattformen Edwise. Jag kan lova att hjärnan är full av nyheter men samtidigt har jag antagligen glömt bort hälften. Men det tänker jag inte stressa upp mig över. Jag kan omöjligt lära mig allt på en gång. Punkt slut!

En dags arbete kvar sen är det fyra underbara lediga dagar.
Eftersom jag jobbar 80 % så hade jag förhoppningar om att jag bara skulle behöva jobba 80 % av de här tre dagarna vi ska göra den här veckan. Men så var icke fallet. Infaller lovdagar på ens lediga dagar så får man inget extra ledigt..... Har "tyvärr" fått beskedet från facket så det är väl bara att gilla läget......

Ha det riktigt "gött" och sov så gott!

Kram

Inga kommentarer: