torsdag 11 oktober 2012

Tatuera eller inte.....

Jag är så sugen, men jag är så gammal...... Eller, det är jag väl egentligen inte men det känns som att har jag inte gjort det tidigare så kanske det är dumt att göra det på gammal hud =0)
Har en jobbarkompis som också är sugen. Hon är äldre än mig och lyckas jag få med henne så borde det ju vara fritt fram för mig ;-)
Har skissat upp den och den sitter på vårt kylskåp och försöker övertyga mig att den vill präntas in i min hud. Har inte riktigt bestämt var den ska sitta men det måste vara någonstans där huden inte blir slapp när jag blir gammal. Senaste Cypernresan avskräckte mig lite med tanke på hur vissa damer såg ut......
Kanske på skulderbladet eller vristen eller foten eller insidan av handleden....
Vi får la se. Om det alls blir av =0)

Ha´re!


Inga kommentarer: