torsdag 11 oktober 2012

Torsdag

Favvisdagen!
Börjar dagen med "gostid" med min 2-3:a. Kanske inte gostid men mentorstid heter det. Där kan jag lägga in sånt som behövs. Varannan vecka har vi klassråd men idag har vi inte det. Vi får se vad jag utnyttjar tiden till.
Efter det har jag  matte med 1-3:an, mäta står på agendan. Vi ska ut och pyssla med det.
Elevens val när vi är klar med det - Zumba.
Lunch.
Svenska med 1-2:an - besök på biblioteket.
Hkk med 5:an.
Sen är det slut för den här veckan.
Ett Zumbapass i kväll oxå och sen kan jag plana ut =0)

I morgon får det bli packning och uträttningar på förmiddagen innan vi åker och hämtar Mattias för vidare färd till Oxberg.
Jag måste shoppa upp mig på blockljus. På onsdag är det "ljuskväll" här i Gysinge. Hela bruket fylls med marschaller och butiker + café har kvällsöppet. Och jag ska sälja mina betonglyktor........ hihihihi. Det känns kul. Såg igår när jag höll på där i garaget att det finns en hel del lyktor där, närmare 60 stycken....... Så jag åkte till Brukshandeln och frågade Maud (som är med och arrangerar Ljuskvällen) om man kunde få vara med och sälja sina lyktor. Det fick jag! Så på onsdag kommer jag stå utanför Brukshandeln med mina alster =0)
Det behövs lite pyssel inför detta. Behöver slipa lite, dekorera och prismärka. Jag hoppas jag hinner det på tisdag för i helgen kommer det inte bli något gjort och på måndag är det lång jobbdag + Zumba.
Kul ska det i alla fall bli!

Kram!

Inga kommentarer: