fredag 19 oktober 2012

- 0,8 denna vecka

Så galet skönt att det blev ett minus även denna vecka!!!!!
Nått har hänt. Enda lilla förändringen jag gjort är att försöka att inte ha 3 "unnardagar" på helgerna utan 1. Jag äter ändå gott och gör medvetna val för att det ska kännas lite extra lyxigt på helgen =0)

I helgen blev det dock 3 "unnardagar". Fredagsmys med ost, kex och vin, lördagsgotta med god lunch på Experium, en glass (vi firade att Amanda vågade hoppa från trampolinen =0), en påse från Karamellkungen och goda välfyllda baguetter till kvällen.
På söndagen blev det en kebab med bröd.....
Trots detta blev det ett minus! Nöjd Lisa!

I onsdags var det ljuskväll och jag hade min försäljning. En kanonmysig kväll med en hel del snålblåst så jag var rejält utfrusen när jag kom hem. Försäljningen gick bra! Hade inga större förhoppningar om stor försäljning men jag blev av med mycket med än jag trott.
Har bokat bord på två julmarknader i december och är sugen på en till marknad. Ska undersöka saken.

Idag ska jag och brudarna Jansson åka till leklandet i Gävle. Det ska bli mysigt! Ska svänga förbi Coop också och köpa betong =0) Dags att gjuta nytt. Nu vet jag lite mer vad det är som går åt. Lite nya idéer har jag också. Får se om jag hinner göra nått litet projekt i helgen.

I helgen blir det nog ganska lugnt. Bio eller rajraj i Bygdegården. En kompis ringde och undrade om jag skulle med till Bygdegården på dans. Det blir antingen det eller bio med Mattias. Kan vara skönt med lite lugn bio den här helgen eftersom det sen stundar tre fester kommande två helger.....
Annars blir det ju bara regn i helgen så vår planerade vandring till Skekarsbotornet blir antagligen inte av....
Vi får roa oss med något annat =0)

Ha det gött!

1 kommentar:

Ingeli sa...

Härligt med minus! Bra jobbat! :)