onsdag 10 oktober 2012

Till helgen blir det glitter och glamour-resa...

Nej jag skojade bara . Det blir absolut ingen glitter och glamour man en liten weekend-resa. Vi packar oss iväg till Oxberg på fredag. Mattias slutar efter lunch så det blir perfekt att åka då.
Ska bli ljuvligt med lite miljöombyte några dagar. Gosa in sig i stugan, tända brasan, ha med en bra bok att läsa, bada i Experium, promenera och ha det  förbaskat skönt. Det ska bli väldans skönt.

Tjuvvägde mig i morse för jag tyckte att det kändes annorlunda i "fluffet". Nått har skett. Återkommer på fredag  :-D

Nu ska jag försöka få fart på mina äääääälskade barn. De två som INTE älskar sin mamma på mornarna....... Eller.... det är väl egentligen en som inte tycker särskilt mycket om mig på mornarna. Den andra går det att styra upp lite enklare ;-)

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer: