söndag 4 november 2012

Hallå!!!!

Oj oj, det var ett tag sedan nu!
Det snurrar på om man säger så! Förra veckan var det höstlov så jag var ledig torsdag och fredag, studiedagar de övriga (förutom måndag då jag vabbade).
På nått vis föll alla rutiner den veckan, inklusive matrutinerna..... Någon vägning vågade jag mig inte på. Jag vet....fegt.... men sån är jag ;-)
Men jag fick till en joggingrunda i alla fall. Den första på två månader.... Kanske jag kan få till nån mer. Det är skönt att springa i höstluft.

I torsdags hade vi lekdag med brorsan och barnen. Barnen lekte och vi slöa . Det brukar vara så. Mamma och pappa ordnade lunch.
På kvällningen tog jag med brudarna till Sandviken där vi mötte upp Mattias och tog en tur på stan bland alla spöken.
Fredagen gick oxå i lekens tecken. Felicia kom hit. Pia stannade en stund så vi fick skvallra lite över en kopp te :-)
På kvällen var vi till Hedesunda och firade Mattias kusin som fyllde 30.

I går hade vi trädgårdspyssel hela dan. På kvällen/natten var vi på bröllopsfest. Kompisar till oss gifte sig för några veckor sedan och de valde att "bara" ha föräldrar och syskon med på vigseln. Istället fick vi komma på partaj igår. Vi var på en kursgård och det var kanonmysigt där! Vi åt, drack och sjöng hela kvällen. Man kunde basta och bada badtunna oxå. Jag var påväg men ångrade mig :-)
Det var en jättetrevlig kväll. Lagom seg idag måste jag erkänna..... Inte bakis men trött....

Nu har jag suttit och "fipplat" med nya lärplattformen vi ska jobba med. Än så länge känns det väldigt virrigt i mitt huvud men det blir nog bra till slut.....

Nu ska jag försöka få brudarna i säng. Dags att försöka få styr på sovtiderna igen. Tror dock att de kan bli svårsövda i kväll. Både i går morse och i morse tog de rejäl sovmorgon. Halv 10 i går, 10 idag.....

Ha det bra!

Inga kommentarer: