torsdag 8 november 2012

Dålig uppdatering....

Jag är verkligen ingen bra bloggare just nu. Det är så mycket annat som tar tid och när jag väl får en stund över och slår ner rumpan på någon ledig plats då känner jag mig helt urlakad.

Det är många faktorer som tar energi just nu. Jobbet (ja jag vet att jag skrivit att jag haft bättre balans med jobb och fritid men den perioden verkar vara förbi), barn och framtiden.......
-Jobbet ordar jag inte så mycket om. Det ligger några sjåiga veckor framför mig nu. Tack och lov ska jag få ägna HELA måndagen till att skriva omdömen så jag hoppas jag hinner beta av en hel del då.

-Barn är underbara men just nu har vi en slitig period med vår ena "puppa".
Allt är fel!
Allt vi GÖR är fel. Gör vi på det ena sättet och det är fel provar man nästa gång med en annan variant och då är det också fel.
Allt vi SÄGER är fel.

Jag och Mattias liksom trippar på tå här hemma.
Man undrar ju lite vad det är man har gjort fel under resans gång. Vi sliter vårat hår för att få lite frid. Mixtrar med sovtider, mattider, egentider, hämtningstider osv för att få ordning och reda.
I slutet av dagen somnar jag ändå med känslan av att jag är världens sämsta förälder.....

-Framtiden funderar jag också på. Har lite nya idéer inför framtiden men jag vet inte om jag ska genomföra dem. Eller om jag vågar! Tankar fram och tillbaka, hela tiden......

Idag ska jag i alla fall till Årsunda och ha Zumba. Längtar!
Tyvärr har de blivit färre där som dansar. Det skedde samma vecka som skidträningen för barn kom igång. Den börjar 18,15 och samtidigt har de stavgång för vuxna. Skulle tro att en del hoppade på det. Sen ska de skjutsa hem barnen och då är det inte läge att gå på Zumba =0)
Det blev ett ras från ca 30 "Zumbisar" till 15-20 på en vecka.
Vi får se hur jag gör efter jul. Fortsätter det ligga runt 15 så känns det som att det kostar mer att åka än vad jag får in.
Men det får tiden (och deltagarna) utvisa =0)

Men fy vilket deprimerande inlägg...... Jag ska försöka rycka upp mig =0)

Ha det bra! 

Inga kommentarer: