måndag 26 mars 2012

Måndag utan ände

En lång lång dag idag. Jobb till klockan 18 och sen Zumba klocka 19. Hoppas på att hinna få i mig en matbit däremellan.
En tung arbetsdag men det kommer kännas skönt när den är över. Det är tur att Zumban ligger där sist på dagen. Hinner dock inte hem och träffa pluttarna mellan jobb och Z men det får väl blir så idag då. Inte så mycket att göra åt.

Registrerade mig som företagare igår. Kändes häftigt! Vuxet på någe vis. Även om det inte är något stort företag så är det ändå något som jag aldrig trodde att jag skulle genomföra. Jag skulle ju traska runt här med min anställning och känna mig nöjd med det hela livet. Trodde aldrig att jag skulle ha några nya mål i livet. Men nu har jag ju det och de måste jag ju utveckla.
Nu vet jag ju inte om det blir godkänt men de har egentligen inget val.
Nu är det bara ett namn som måste kluras ut. Förslag tack! :-)

Nu ska jag ta mig en kaffe med GRÄDDE. Min nya last. Är jag lite småsugen på något så är det bara att dra till med en kaffe med grädde så klarar jag mig ett par timmar till :-)

Ha en fortsatt bra måndag!

Kram Lisa

1 kommentar:

Elin sa...

Grattis!! Vad roligt att ha en kompis i den här nya företagsvärlden. Det här kommer att bli så bra :)