lördag 24 mars 2012

Tungt!

Allt känns bara pruttigt just nu. Hjärnan är tyngd av massa skräp. Klockan är halv 2 på natta och jag kan inte sova. Känns inte kul inför en helspäckad dag. Kanske ett par nya röda Converse kan muntra upp mig..... antagligen bara för stunden.

Hade min privata "nagelteknolog" här idag för nagelfix. Snacka om service!
I kväll hade vi tacogäster. Det var trevligt och jag fick något annat att tänka på ett tag.
Men när lampan ska släckas kommer alla tankar igen. Absolut inga onda tankar utan gnagande tankar som stör mig. Då kan saker som att fönstrena inte är putsade, Amandas kamera är borta och det faktum att jag idag kom på att julgardinerna sitter kvar i vardagsrummet bli jättegrejer även om det är skitsaker gentemot det som jag egentligen har i hjärnan. När allt detta blandas verkar det som att kroppen tycker att sömn är oviktigt, fast det är det som egentligen kanske behövs.

Jag gör ett nytt försök nu.....

Natti natti!

Inga kommentarer: