fredag 28 oktober 2011

Varken upp eller ner.

Det blev samma vikt som förra veckan. Tycker att det är så himla konstigt att vara på exakt samma vikt. Men jag är ganska nöjd ändå.
Nästa vecka blir det ingen vägning, är i Oxberg då och jag tar inte med mig vågen.
Det kanske är lika bra att skippa vägningen då. Är rädd för att kommande vecka blir katastrof med avspark i morgon. Vi ska ha pajknytis hemma hos oss. Blir väl en hel del att dricka till det. Efterrätt på det och nå snacks kommer säkert fram.
Sen har vi söndagen på det...... Vara liiiite mossig. Ja, jag ska inte vara jättemossig. Jag ska inte vara bakis =0) Hur det än är så kommer jag vara sugen på en pizza så då blir det väl en sån...

Måndag-onsdag jobbar jag och sen drar vi till Oxberg på kvällen. Där uppe brukar vi oxå äta gott och mycket =0) Men det får väl blir så. Tar tag i det igen efter höstlovet.

Har inte rört på mig så överdrivet mycket den här veckan. Måndag blev en crosstrainerdag, tisdag joggingdag, onsdag skulle jag på Zumba men Amanda tyckte att vi skulle fira hennes namnsdag så då blev det så. Därför blev det ingen motion alls. I går morse gick jag upp före kidsen på morgon och körde en halvtimme på "crossen". Skulle det i morse oxå men jag var så himla trött när jag vaknade halv 6.
Har sovit som en kratta den här veckan. Somnade dock snabbt igår kväll men var urtrött ändå. Hoppas iallafall att insomningsproblemet är borta.
Amanda ville att vi skulle dansa Zumba i dag när vi kommer hem så det kanske blir ett pass där hemma =0)
Ska åka och hämta dem nu, sen till affärn och shoppa lite, hem och göra en paj och efter det blir det kanske lite skaka rumpa.

Det är roligt att dela ett intresse med sitt barn. vi har så himla roligt när vi dansar. Till och med Molly är med och kör järnet. -"Ja bi to, ja osså dansa tumba" säger hon. <3 Gosisen!
Amanda är otroligt duktig och kommer hela tiden på nya steg och koreografi så jag kommer nog ha nytta av henne den dagen det är dags för mig att börja ha grupper....... om jag vågar.....=0)

Nu drar jag.

Lisa

1 kommentar:

emma-isabella sa...

Hej hej :)
Allt bra?
Halkade in här via en annan blogg. Kul när man upptäcker nya bloggar.
Kram