måndag 24 oktober 2011

Seeeegar inför att ringa.....

Jag lovade regionschefen på ViktVäktarna att ringa när det passade mig.
För ett par veckor sedan skulle hon kika in på vägen förbi Färnbo-Gysinge så vi kunde prata lite men det föll sig som så att hon åkte förbi mitt i natten.
Har sedan haft mailkontakt med henne men nu bestämde vi att vi skulle pratas vid nån dag. Men det där perfekta tillfälle blir ju aldrig då jag känner att jag har tid att sitta ostört och prata. Men jag måste ta tag i det där.

Känns lite som att jag vill avverka instruktörsutbildningen först innan jag drar igång nästa projekt. Å andra sidan hänger det ju ihop med hälsa så ska jag gå vidare och delvis jobba med det här så kanske det är lika bra att köra på.

Bossen Birgitta kom idag och frågade om jag funderat nå mer på om jag vill komplettera min utbildning och läsa något mer. Skulle behöva läsa lite matte och no och det skulle vara kul att utbilda sig inom hk-n. Matte och no går att läsa kursvis men med hk-n blir heltidsstudier. Det hade väl gått ann om jag fick betalt men jag vägrar ta ännu mer studielån. Vet inte om jag orkar med heltidsstudier med två småttisar där hemma.
Birgitta gav förslaget att jag skulle läsa någon kurs på halv eller kvartsfart och finansiera det med mina eventuella inkomster från ViktVäktarna och Zumban. Det var ju klokt men då gäller det att jag går VV-utbildningen så snart som möjligt och startar upp ett företag. Krävs en massa jobb som ska göras mitt i alltihopa.....
Mycket att tänka på om man säger så.....

Inga kommentarer: