torsdag 22 september 2011

En liten rast.....

Som jag skrivit tidigare är torsdagar och fredagar dagar som går i ett enda svep. Hinner knappt få ner rumpen men idag lyckades jag med det. På schemat ser det kanske inte så späckat ut men eftersom man även ska tjänstgöra som rastvakt och bussvakt så blir det inte så mycket tid över. Och har man ett litet hål så ska det plockas ihop inför kommande lektion och kanske lektioner senare under dagen eller nästa dag.....
Men jag har iallafall världens roligaste jobb =0)

Kommande lektion är en hemkunskapslektion och då ska vi prata frukost och koka gröt. Det passar mig bra eftersom jag är ganska hungrig efter lunchen. Ost- och skinksås i stil med snorkonsistens och överkokta makaroner. Det fick bli en stor salladstallrik och lite ost- och skinksås till. Skippade pastan.

I morgon - vägning. Känns spännande efter den här veckan..... Får hoppas att det gått neråt. Gårdagens Zumbapass hoppas jag gjorde verkan. Körde verkligen järnet så svetten rann av mig. Sååååå underbart roligt!!!!
Så åter igen =0) - alla ni som inte testat Zumba - GÖR DET! Ni kommer inte ångra er.

Nu så! Mot gröten!

Kram Lisa

Inga kommentarer: