lördag 24 september 2011

Bullbak

Trots att jag, efter onsdagens heldag med bullbak, kände mig ganska trött på bullar så har jag dragit igång en deg här hemma. Har assistans av Molly som är hemma själv med sin mor idag. Amanda är hos Felicia, eller rättare sagt, de är i skogen med Daniel, Doris och Kjell (farmorn och farfarn). De drog iväg redan 9 i morse.
Mattias har oxå åkt till skogs men ut i rallyskogen.

Amanda har "dealat" med mormor och morfar om att få sova där i natt. Jag har "dealat" om att Molly oxå ska få sova där så jag och Mattias kan hitta på någe i afton. Det lutar nog åt agtt åka till Gävle, ett stycke reastaurangbesök och Jägarna.

Igår eftermiddag var vi till Felicia och Pia en sväng. Träffade familjens ny familjemedlem - Leo. En liten kaninunge..... Det var då det sötaste jag sett på länge. Jag och Amanda blev oxå lite sugna. Mattias verkar inte helt främmande för det. Men det kanske är bäst att invänta våren, eller inte skaffa någon alls =0) Det kräver ju en hel del jobb. Vi som redan har fullt sjå att komma iväg på mornarna.... Ska det till ett till moment varje morgon blir det väl bara tok och vi blir ännu mer osams =0)

Nu ska jag och MollyBolly baka ut bullar och sen blir det en promenad i det här härliga höstvädret.

Ha´re!

1 kommentar:

Furulundskan-Bettan sa...

Bullar är gott! :)
Jag har tagit hem Blogger-Droid från märket. Sen är det bara ATT logga in och börja skriva. Så svårt och förklara. Testa!