onsdag 24 augusti 2011

Onsdag....

Idag har det varit en varierande dag med utflykt till Kovesta med eleverna och gråtande föräldrar som känner sig osäkra.... Det finns många olika situationer man måste igenom i det här yrket. Just nu sitter jag och laddar för ett samtal då jag vill utreda vissa snedfördelningar på det här bygget.

I afton är det dags för Zumba. Soooooom jag längtar. Min kropp behöver en Zumbaomgång, en rejäl sådan =0)

Tjuvvägde mig i morse igen, nu hade jag plötsligt tappat till 67,9..... Fattar inte vad som händer i den här kroppen. Men det var iallafall skönt.
Värst av allt är att jag satt och sa till två av mina kollegor i förrgår att jag inte jagar de där sista kilona. Kom på idag att det ju faktiskt är det jag gör. HELA TIDEN! Jag kanske ska ta det lugnt ett tag och låta det ta tid, har ju ändå gått ner 34 kg...

Nej nu så! Mot chifens rum!

Ha det braigt!

2 kommentarer:

Furulundskan-Bettan sa...

Precis så kände jag efter Biggest Looser. Den där vågen höll på att äta upp mig! Är inte nyttigt att bli sådär manisk!
Hoppas verkligen att jag blir frisk snart så jag får zumba! Missat alldeles för mycket nu.. :(

Anonym sa...

34 kilo är galet bra jobbat tjejen =D Grattis!