torsdag 20 januari 2011

Snart fredag igen

och det innebär vägning. Lite nervös är jag eftersom det gick så bra förra veckan. Känns som att jag inte rört på mig så mycket den här veckan eftersom måndagen gick pga kalas. Ska ut på en lite joggis i kväll tänkte jag. Då kanske jag får igång förbränningen över natten =)

Idag har jag och bönorna varit på fika hos Frankarna. Det är så bra där för William och Rasmus är jämnåriga med Amanda och Molly och de liksom sköter sig själv. Och mammorna kan sköta sig själv med kaffemuggen i hand =) Amanda och William var till och med påväg att gifta sig idag. Det skulle ju vara finfint =)

Helgen har inga större projekt inplanerade. Det är skönt. I februari är det något varje helg men det är bara trevligheter så det gör inte så mycket. Då går tiden fort och våren kommer snabbare. Jag vill verkligen att det ska gå undan nu. I morse när vi åkte till dagis så ville Amanda att det skulle bli sommar så hon slapp sätta på sig jacka och tofflor. Jag kunde inte göra annat än att hålla med......
Ska iallafall försöka baka lite bröd. Det är så gott med hembakat bröd.

Lajsa

Inga kommentarer: