måndag 17 januari 2011

Gaaah! Törs jag?

Har hittat den här snygga jumpsuiten på nätet. Jag som verkligen avskyr alla dessa dressar tyckte helt plötsligt att den här var snygg. Frågan är om jag vågar beställa den. Det kanske ser helgalet ut med min rumpa =)

Annars är jag på jakt efter en klänning till ett dop vi ska på i februari. Vet banne mig inte hur den ska se ut. Vill ha något snyggt bara. Jag får helt enkelt leta vidare.

Nu ska jag iväg till farbror doktorn med min mage. Jag som tyckt det varit bra i ca en vecka fick en rejäl näsknäpp idag efter lunch. Lagom kul!
Dagen lunch bestod iallafall av omelett med lök, champinjoner och fetaost. En smarrig vitkålssallad bidde det till. Nu ser jag fram emot smörgåsen som serveras på Ny´fiket där vi ska ha arbetslagsutveckling. Sist var den hur god som helst =)

Lisa

2 kommentarer:

Furlundskan sa...

Tycker att jumpsuits ser bra ut på alla andra! haha. Testa och prova. Kan ju alltid skicka tillbaka som tur är.
Vad för sorts klänning är du ute efter? Vad får den kosta?
Har en jag ska lägga ut på Tradera, Helt NY från In Wear.

Lisa sa...

Ja jag är lite sugen på att beställa den och se hur den blir "på plats".
Vet inte riktigt vad jag är ute efter för slags klänning. Öppen för förslag. Kostnad vet jag inte riktig, det beror på hur kär jag blir i ett plagg =) Om du vill får du maila över en bild lisa_larsson79@hotmail.com eller om du lägger ut den på Tradera så kan du länka.