fredag 14 januari 2011

Inväntar kycklingen.

Roar mig med datorn medan jagv väntar på att kycklingen ska bli klar i ugnen. Av någon anledning har jag börjat följa Pernilla Wahlgrens blogg slaviskt. Kanske för att saknas ganska mycket galmour i mitt liv ;-)
Iallafall så är hon i Thailand just nu. Det såg ju härligt ut må jag säga. Det påminde mig om våran resa som vi pratat om att gör i maj. Vi måste få fingrarna ur rumpen och beställa snart. Annars blir det väl apdyrt. Men vi är så där i valet och kvalet eftersom vi oxå påbörjat ett badrum. Men bokar vi så har vi ju inget val =)

Det blev inte en perfekt fredag idag när det gäller det jag stopppar i mun. Tjejerna i årskurs 9 fick spontanbaka idag. De valde själva recept och bakade. 4 olika bakverk blev det...... Jag var liksom TVUNGEN att smaka av alla =) Så nu sitter jag här med lite dåligt samvete. Men jag plockar väl från "bonusen" och så får jag omvärdera mitt dåliga samvete.

Let´s Dance i kväll. Sörjer att jag har en sambo som avskyr det. Det slutar antingen med att vi hamnar framför en varsin TV eller något vi båda (läs Mattias) vill se .....
Jag har en känsla av att jag kommer somna tidigt i kväll. Ögonen är lite trötta.

Ha det finfint

2 kommentarer:

Alex sa...

Jag har faktiskt bokat en resa till Kroatien just ikväll :)

Lisa sa...

Ååååh, det låter härligt. Vi är lite inne på Turkiet eller Rhodos. Men vi få se.
I går kväll var jag lite sugen på att istället lägga pengarna på en hantverkare som kommer hit och fixar badrummet. Mattias jobbar väldigt mycket nu vintertid (plogar snö) så han varken hinner eller orkar hålla på med badrummet. Men jag vill åka utomlands oxå.....