måndag 24 januari 2011

Måndag....

Jajemän! Det är bara att köra. Inget att fundera på.... 90 minuter lektion avklarad och sen var det slut. Eftermiddagens lektion är inställd eftersom våran kurs startar. Så nu är planen att jag ska skriva omdömen. Måste dricka kaffe först =)

Förra helgen skötte jag ätandet så bra. Den här helgen har jag verkligen INTE skött mig. Jag fattar inte hur det kan bli så här. Jag blir så arg på mig själv!
Fredagen bidde det kycklingwok, nyttigt och bra MEN jag hade ju testat ett nytt recept på björnbärspaj. Den var vi tvungna att smaka av. Aaaaalldeles för god! Åt för mycket.
Lördan blev det utemat TVÅ gånger. Vi var till Uppsala och skulle äta en smarrig macka till lunch på nått utav haken i Gränby. Det var så förbenat med folk så vi fick helt enkelt masa oss iväg till Burger King. Köpte visserligen bara en kycklingburgare men ändå....
Sen blev det fika i Vattholma hos kompisar vi hälsa på. På vägen hem stannade vi i Östervåla och åt kebab....... Ja, ni hör ju. Just ja, inte att förglömma. Smakade ju av pajen igen på kvällen.
Söndag var det kalasdags. Kakor och tårta, tacopaj på kvällen. Kunde ha blivit bättre. Men jag hade förberett med skidåkning 50 minuter så jag låg inte helt på minus...

Ringde på en annnons där de sålde en Orbitrek..... den var redan såld tyvärr men nu är jag så himla sugen på en sån. Jag tror en sån skulle passa mig bra.

Nu är kaffet och rasten slut. Jobba lite kanske?...... Svar JA.

Inga kommentarer: