fredag 1 januari 2010

Uppryckning!!!

Just ja, jag har ju en blogg att sköta...... Det har liksom inte blivit av för det har varit nånting mest hela tiden.
Viktmässigt så är det en katastrof, har säkert gått upp 3 kg men jag tänker inte göra någon seriös vägning förrän nästa fredag. Ska försöka göra en uppryckning i veckan...
JAg tror allvarligt att jag har ätstörningar för så fort jag tillåter mig själv att ära lite extra då äter jag massor av extra. KAn banne mig äta hur mycket som helst och sen får jag dåligt samvete. Fast nu måste jag på allvar, det bara är så!

Nyårsaftonen firades på Mattön hos Dan och Anna. Vi var 10 glada själar som söp in det nya året:-) Fast MAttias stackarn fick hålla sig nykter eftersom det snöade, han fick åka in och ploga på morgonkulan.
Vi åt god mat och badade i badtunnan, hiiiimla mysigt.
Idag är det lite tungt i skallen men det är ju självförvållat så det är väl bara att bita ihop. Lite extra drygt blev det eftersom Mattias hämtade Amanda och Molly redan klockan 11 och sen gick han och la sig för att sova igen de timmar han missade i natt. Så här sitter jag med småbrudarna. DEt är tur att de är duktiga på att roa sig själva för jag är verkligen inte särskilt leksugen idag.

Gott Nytt År på er!

1 kommentar:

Anneli sa...

Gott nytt på dig oxå! =)

Känner igen det där med "hetsätningen". Jag fungerar så oxå. Men nu är det slut, stopp, finito!

Nu tar vi tag i det här. Positivt tänkande och med rätt inställning så fixar vi detta!
Har en utmaning på min blogg, häng på den om du vill! =)