fredag 8 januari 2010

Grrrrrr!

Det är skandal!!!! +2,5 kg under den här julen!!!!! eller kanske jag ska säga december....
Har i och för sig verkligen legat på latsidan och inte ansträngt mig många knop, många fester och bjudningar, julgodis som aldrig ville ta slut då det är egentligen inte så konstigt. Så nu jädrans är jag taggad!!!

Måndag-onsdag blir det förmiddagspromenader med Molly efter att jag har lämnat Amanda på dagis. Förhoppningsvis kommer jag mig för att skaffa kort på gymmet oxå så då kan vi ta en tur dit. Molly har lite bättre sovtider nu så jag hinner med ett pass innan hon ska sova.
Torsdag-söndag blir det promenader, skidåkning och så småningom löpning kvällstid. Min underbara motionscykel får vi inte heller glömma. Den tar jag till när Mattias är borta, då kan jag träna trots att brudarna är hemma.

Nu ska jag ge mig på golvtorkning, en inte allt för rolig aktivitet....

Inga kommentarer: