fredag 15 januari 2010

-1,1 kg!!!!!

Banne mig! Jag blev 1,1 kilo lättare den här veckan! Trodde i och för sig på ett minus men inte ett kilo! Är himla glad och lättad över att jag är på banan igen.

Nu ska jag ta med mina små busar till Hedesunda för Amanda ska få sin andra spruta mot svininfluensan. Ska höra med dem om de inte kan ge Molly också på en gång så vi slipper åka dit nästa vecka igen.
Efter sprutan ska vi gå till pizzerian och äta, lovade Amanda att hon skulle få en pizza om hon var duktig och tog sprutan. Och det vet jag att hon kommer vara:-)
Smart mamma..... kämpar som en galt med sin egen vikt och så mutar jag mitt barn med pizza. Men men, det händer inte så ofta att hon äter pizza.
På eftermiddan ska vi till mamma och pappa. Brorsan och Hampus kommer dit så vi åker dit så kan los kiddos leka lite.

By the way så vaknade Molly klockan 12 i natt och tyckte att livet var prima. Det tog en timme att få henne att somna om. Pust! Är bortskämd med att hon har sovit så gott som alla nätter hittills så det känns verkligen som ett nederlag.

Simma lugnt!

1 kommentar:

Anneli sa...

Grattis till ditt stora minus! Bra kämpat!