söndag 10 januari 2010

Söndag

Det här har varit en sån där soft och härlig helg. Igår fick jag sovmorgon av min kära familj, sov till 9 och det var verkligen skönt.
Efter en lång mysig frukost lämnade vi in Molly till farmor och farfar och vi övriga tre i familjen åkte till Gävle, tittade lite i affärer och sen gick vi på bio, Alvin och gänget 2. Den var rätt så bra men jag tror att Amanda hade uppskattat en "heltecknad" film bättre. Fast hon sa att den var bra...
När vi kom hem bjöd svärmor på Biff Bourginggngngngbn. Vet banne mig inte hur det stavas men det var supergott. Fick en vin till som smakade smaskens, så det blev 2 glas:-). Hade tänkt att jag ska utesluta alkoholen eftersom det blir en massa extra propoints men jag tänkte att jag kunde unna mig.
Värst av allt var att MAttias hade köpt smågodis så det blev en hel del sånt när vi kom hem.

Idag har jag och Amanda bakat tekakor så nu väntar vi på att mina föräldrar ska komma ner och äta "tekakslunch" som Amanda säger. Efter det ska jag ta en skidtur i det härliga solskenet. Nu är det ju "bara" 14 grader kallt.....

1 kommentar:

Cornelia sa...

Hej Lisa,
kul att du vill hänga på Rivstart. Du är så välkommen. Jag lägger till dig på listan strax. Veckans resultat rapporterar du på söndag varje vecka eller den dagen du väger dig. Hör av dig om du har funderingar.
Jag länkar till dig, du får säga till om det inte är OK. Välkommen! Kram och pepp