torsdag 28 januari 2010

Jobbigt beslut!

Idag har jag blivit erbjuden ett jobb..... och jag vill ha det. Det är ett vikariat på 60% som kommer sträcka sig över 3 terminer. TAnken är att jag ska undervisa i svenska i åk 4 och 5. Det här är verkligen världens chans att få komma tillbaka till min gamla arbetsplats. Annars kan jag bli placerad var som helst efter föräldraledigheten. Skulle vara så skönt att kunna jobba på hemmaplan när tjejerna är små.
Kruxet är var jag ska göra av Molly. Mamma och pappa har lovat att de kan ha henne några dagar i veckan men jag vill inte låsa 4 dagar i veckan för dem.
Försöker bearbeta Mattias, 1 dag i veckan borde gå att ordna, helst 2.
Vikariatet börjar efter sportlovet så egentligen blir det inte så värst många veckor eftersom det blir påsklov och Cypernresa mitt i alltihopa.
Ja ja, vi får väl se hur det blir.

I morgon är det vägningsdags. Har inte motionerat en enda sekund den här veckan för jag har varit förkyld. Därför ska det bli extra spännande och se om det går ändå.

Inga kommentarer: