onsdag 6 januari 2010

Sista dagen innan omstart.

I morgon då är det dags!!!! Jag läääängtar!!! Då kör jag igång igen med ProPoints och det ska bli så förbaskat skönt. Det har verkligen varit illa nu så det ska bli ett sant nöje att kunna somna på kvällarna utan att ha ångest över att jag har petat i mig en massa onyttigt.
Var till Bygdegården och fick kommentarer om att jag tappat mycket i vikt så då kände jag att jag verklige måste upprätthålla det här:-)

Hade verkligen apkul på dansen i Bygdegården, det var massa med år sedan jag var dit på trettondagsafton. Det var massor med folk och folk som man inte träffat på år och dar. Det värsta är att man vill försöka hinna med att prata med alla med det går liksom inte på de få timmar man är där. Dessutom kommer vi alltid så sent till såna här tillställningar. Förfesterna är så kul så då kommer man aldrig iväg:-)

Nu är det nog dags att hopp i säng. Molly har varit lite trökig de senaste nätterna (i natt sov hon hos mormor och morfar) och hon har redan vaknat till 5 gånger så det bådar inte gott inför natten.....

JA herregud vad jag längtar till i morgon. Att räkna points ger nån slags tillfredställelse:-)

Natti natti!