fredag 22 januari 2010

1,3 kg lättare!

Ja det är ju helt otroligt. Kan verkligen inte fatta att det blev över ett kilo minus igen så nu har jag bara 100 gram kvar av julkilona:-) De är nog borta i morgon.... Skönt var det iallafall.

Idag har vi varit hos Jenny och pojkarna typ hela dan. Åkte dit vid 10 och kom hem i 3-tiden. Det var trevligt att prata lite strunt igen:-)

Amanda blev tvärt förkyld i morse. I går var hon lite loj men jag trodde det berodde på att hon var vaken en hel del natten före med växtvärk i benen. Men i morse började det rinna i ögon och näsa. Men det var väl nästan väntat. Hon har inte varit förkyld sen i maj tror jag så nån gång ska det väl komma.
Får innerligt hoppas att hon klarar sig från magsjukan som går på dagis. Ett par barn hade spytt på dagis i måndags så då behöll jag henne hemma resten av veckan för att slippa utsätta henne för fler bassilusker.

Nu ska jag ta mig en promme.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Grattis till ditt minus! Bra jobbat!

Tråkigt med förkylningar o sånt. Men jag tycker var o varannan går o snörvlar nu? Hoppas ni slipper magsjuka...

Cornelia sa...

Grattis till ett kanonresultat.
Det går bra att rapportera precis som du gjorde. Det dyker upp i resultatinlägget imorgon på min blogg. Kram och pepp