fredag 28 november 2014

Julat till det

Jag har tjuvstartat julen. På en torsdag dessutom!
Helt utanför mina principer men det passade bra i mitt tidsschema ;0)
Molly hade med sig Towa hem i går och Amanda fick vara med och leka med dem så då drog jag ner gardiner och släpade fram stakar, stjärnor, dukar, gardiner och slängde upp det.
Lovade mig själv att inte tända förrän idag men kunde inte hålla mig.
Jag brukar tända tidigast fredag före första advent men traditioner är ju till för att brytas.... eller?

Kände att det skulle vara skönt att komma hem idag och INTE behöva dra igång helgen med att stöka här hemma. Nu är det liksom adventsfixat tills vi kommer hem idag.
Wilma ska med oss hem och vi får se om vi kanske bakar nån pepparkaka.
Ska prova ett recept med Lisavänliga pepparkakor också.

I helgen ska Mattias ha "herrmiddag". Vi andra i familjen är utvisade. Barnen ska sova hos mormor och morfar men jag då???? ;0)
Först var en förfest planerad men där blev det sjukdom.
Sen kom erbjudande om en ny men där blev det andra förhinder. Så det slutar nog med att jag bjuder in mig hos kusin Cecilia. Hennes mor och far är här så vi kan ha lite mamma/moster och pappa/"morbror"-mys.
Sen är det partaj uppe på Café Udden så det kan ju hända att vi hamnar där.

Nästa helg är den stora salsahelgen!!!
Det ska bli så galet kul! Fattar inte varför jag gav mig in i detta men det ska nog bli bra.
Hoppas på att få ta mig en svängom med Tony Irving!
Och hotellfrukost!!!!!!
Wohooo!

Nu ska jag peppa igång damerna! Det har vari segt den här veckan måste jag säga!

Kram på er! 

Inga kommentarer: