måndag 24 november 2014

Jag gjorde det!!!!

Jag tog mig igenom helgen utan att frossa. Frossade inte ens i LCHF-gotta. Åt vanlig mat och kände mig nöjd. Gjorde en hallon- och chokladfrosting till efterrätt i lördags men trots det blev det inget frossande.
Jag hoppas jag kan hålla i detta så jag slipper svälla och lägga på mig vätska lagom tills det är måndag.
Fyra pass träning fick jag ihop förra veckan och kommande vecka ska jag försöka få ihop samma antal.

Tror att jag har fått styr på kommande vecka ;0)
Med lite assistans av nära och kära ska vi nog få ihop det.
Det är ju också i slutet av den här veckan jag måste pynta lite i klassrummet. Kruxet nu är att jag delar klassrum med Fritids. De kanske inte alls vill som jag..... ;0)

Nu ska jag gå in i den här veckan med positiv anda. Det jag inte hinner, det hinner jag inte. Det är antagligen inget livsavgörande som står på spel.
Det fattas ungefär 5 timmar sömn nu i början men det får jag försöka ignorera. Somnade i halv 4-tiden i natt så jag är liiiite trött.
Men, men, jag får lägga mig tidigt i kväll.

Ha det gott!


Inga kommentarer: