tisdag 11 november 2014

Drömmer mig bort......

Jag kan inte sluta!

Ännu ett hotell är hittat.
Här vill jag bo och barnen får ett vattenland på köpet ;-)


Jag spyr på det här vädret!!!!! 
Måtte det komma snö så att det lyser upp lite.
Snö och vinter känns bättre än det här. Då kan vi iallafall åka skidor och pulka.

Igår gav jag mig tusan på att komma ut på en promenad. Medans damerna var på fotbollsträning tog jag med mig kollegan Maria ut på promenad. Trots att regnet hängde i luften. Då kände jag mig nöjd. Halvrassligt väder brukar annars vara en bra anledning till att stanna inne. 
Det var väldans skönt efteråt!

Idag får vi se hur det blir med motionerandet. 
Molly ska på gympa, så antingen får Mattias hänga med på det eller så får jag ge mig iväg efter gympan.
Har gamla träningsvärksrester kvar efter helgens gympass men jag tror att jag kanske kan ge mig i kast med lite nya övningar.

Ha det gött och njut av ovanstående bilder ;0)

Kram!

Inga kommentarer: