tisdag 4 november 2014

Jul!

I år ska jag droga ner mig i allt som heter jul. Jag älskar verkligen hela december med ljusstakar, stjärnor, snö (förhoppningsvis), all röd färg, tomtar, julmusik  osv.
Det är inte långt kvar till första advent! Känns lite konstigt.

I helgen beställde jag lite julklappar till barnen. Toys´r´us hade 25 % rabatt i söndags så då kändes det som en bra idé. Dock fanns inte allt som jag ville beställa så det blev en hel del kvar att handla sen.
Fast i år kommer det bli en hel del praktiska julklappar till barnen. De kommer säkert bli urbesvikna ;0)

Här följer en liten bildkavalkad från när vi skulle försöka ta julkort för något år sedan.
Inte helt lätt att få till en bild där båda såg någorlunda vettiga ut ;0)









Bilderna är tagna hos släkten i julparadiset Fors.
Där är det alltid så stämningsfullt kring jul.
Här var det ljusstöpning på gång.  

Nej, nu får jag ta och sluta sukta efter jul Än är det några gråa veckor kvar. I går var det vidrigt deprimerande väder, Det var tur att jag fick vara inne hela dagen. Kom trots det iväg på en promenad på kvällen. Jobbade länge så jag körde liksom på. Kom hem kvart i 6, skjutsade fram Amanda och Molly på fotbollsträning, hem och åt, ut på snabb promenad, hem och duschade och nattade barnen som Mattias hämtat. Sen landade jag i soffan framför Dicte,

Jag förnyade gymkortet igår..... Tänkte att jag skulle ta ut en friskvårdsstund och gå dit i dag på förmiddagen. Om vi inte har möte i ledningsgruppen..... Det står inget i min kalender..... Men jag kan ha glömt att skriva upp det.
Jag kan väl ta med mig mötesfolket och ha mötet där kanske ;-) 

Inga kommentarer: