tisdag 14 juni 2011

Nu är jag sint!

Skrev precis ett långt inlägg och när det skulle publiceras försvann allt!!!! Det stod att jag skulle kunna backa för att återställa men det gick inte. Fy fanken. Då får jag väl ta och sammanfatta lite kort i punktform:
- Hemma igår med Molly och vattkoppor. Kunde egentligen inte vara hemma eftersom vi hade examination men eftersom Mattias jobbar i ett företag som inte direkt uppmuntrar pappor att vara hemma och ta hand om sina barn så gick det inte. Jag bidde hemma. Men idag är Mattias iallfall hemma med dem.

- Har fått jordgubbsmani! 2 liter står och väntar på mig så nu måste jag åka och köpa glass och grädde. Ska nog ta och doppa några i choklad =) jordgubbarna i vårat land är på G. En jordgubbe är röd på solsidan men grön på skuggsidan men snart så är den nog färdig =)

- Jag hittade smultron på gårdagens motionsrunda. De var oxå röd på ena sidan och grön på andra men jag åt några halvor =)

Ja ja, det får räcka. Det var ju sorgligt att mitt finfina inlägg försvann. Nu bidde det lite stackatto över det hela.

Kramen!

Inga kommentarer: