fredag 10 juni 2011

Ännu en mysmorgon

Tänk om tjejerna kunde få starta varje dag så här i sommar..... Att gå raka vägen ut i blöja och sommarklänning och leka. Inga kläder och skor som måste kånkas på. Det är livet det.


Som jag anat så blev det ingen bra vikt den här veckan. 66,5 vilket innebär 0.8 upp. Känns riktigt surt men det är väl som så att det blivit alldeles för mycket kolisar den här veckan. Tror inte att jag lagt på mig fett utan det är vätska. Känner mig liksom "svampig" i hullet. Låter äckligt men det är det närmaste en beskrivning jag kan komma =)

Nu ska jag ta och duscha, lämna barn och sen dra mot Sandviken. Ska titta på ett armband. Vill ha ett Pandora men ska kika på ett annat på Guldfynd. MAmma hade varit in där och de hade något liknande men jag känner på mig att det inte kommer kännas rätt =) HAr jag fastnat för en modell så är det svårt att styra om i hjärnan =)
Sen är det dags för begravning.... Känns lite kymigt och jobbigt. Det värsta man kan vara på är begravningar. Finns nog inget som slår det.

Ha en bra friday!

Inga kommentarer: