onsdag 6 april 2011

Sjuk Molly...


I natt/morse vaknade Molly och skrek och grät hysteriskt. Ont ont skrek hon och tog sig på magen. Det bubblade och for där inne. Stackars liten. Det var inte så mycket jag kune göra. Försökte massera men hon bara kråmade omkring. Efter ungefär en timme lugnade hon ner sig men av och till har hon haft små attacker. Nu var det tack och lov en stund sen och hon har somnat av i soffan.


Lilla gosergrisen..... Det är så hemskt att se sina barn ha ont. En förkylning är lättare att tackla men när de har ont och ingenting hjälper..... Ve och fasa. Det är det värsta.


Blev därför hemma idag. Lite surt men det får jag ta. Vi hade planerat en skapardag idag och på eftermiddan har vi kurs. Men det är inte så mycket att göra åt saken. Sjuka barn är sjuka barn och de går före allt.


Jag är på jakt efter en långklänning. Har nog inte haft en sån sen typ början av 90-talet =) Har hittat två stycken supersnygga men jag vet inte om jag törs köpa. Tänk om jag inte passar i dem eller om de inte kommer bli använda.... Jag är en riktig velpotta.

De här två är det jag lurar på



Ska fundera ett tag till.....

Inga kommentarer: