lördag 2 april 2011

Lovely lördag!

Shit vilken skön förmiddag vi har haft! Tjejerna vaknade visserligen klockan 7, lite tungt och sen kunde jag inte somna om. Men jag slängde i Sex and the city 2 i DVD:n och låg kvar och tittade på den. Härlig tjejmorgon=) Snart ska vi åka till Kräbäck och Pia och Felicia. Pia ska fotografera tjejerna. Hur det nu ska gå till. Jag och Amanda har redan haft en rejäl diskussion angående kläder på fotot.... Pia har en rosa bakgrund och jag tror att det skulle vara snyggt med jeansklänningar till den bakgrunden. Amanda vägrar..... Eventuellt har jag övertalat henne =) Vi får ser hur det går. Molly tog och halkade omkull i duschen i morse. Fläskläpp och näsblod. Hopppas läppen drar ihop sig lite innan fotografering. Felicia ringde nyss och frågade om vi ville stanna till sju i kväll =) Hon är så härlig den tjejen. Nu ska vi ta och packa ihop oss och dra väster ut. Ha en riktigt skön lördag allihopa!

Inga kommentarer: