onsdag 13 april 2011

Idag bär det av...

mot Ljungdalen. Ska bli skönt med lite semester.... men UTAN BARNEN! Det gör ont i själen all lämna dem. Jag får ångest över det här men det ska nog gå bra. Min hjärna drar alltid igång och hittar på en massa hemska scenarier som kan hända..... Vi krockar och dör - ungarna föräldralösa, ungarna krockar och dör, de springer ut på vägen och blir överkörda, de fastnar i ett träd och stryps..... Herregud. Jag är sjuk i huvudet. Om det skulle hända nått så får jag ju för alltid ångra att jag åkte på den här resan.
I morse bestämde jag mig för att det absolut sista gången jag åker ifrån barnen så här många dagar. Ska aldrig mer göra det. En eller två nätter kanske men inte FYRA.

Ska iallafall försöka njuta när vi väl kommer fram. Läsa, åka skoter, åka skidor, sola (om det blir bra väder), äta och dricka gott.

Har en lektion kvar idag och sen ska jag hämta älsklingarna och leverera dem till mamma och pappa. Jobbigt!

Ha ´re!

Inga kommentarer: