söndag 6 mars 2011

Vasaloppet

Det är något speciellt med Vasaloppet, som går just nu i denna stund.
Vasis blev på något vis startskottet för mitt och Mattias förhållande. Vi tittade på det våran första morgon. Sen känns det som att den där mysiga känslan som var då alltid hänger med på Vasaloppsmorgon =)

I dag är det helt otroligt fint väder så jag måste nog ta mig en joggingtur fram till mamma och pappa och hämta tjejerna. Mattias stack iväg på en skidtur så han kommer och hämtar oss sen. Man måste passa på när det är så här fint väder och vara ute.

I går kväll var vi till Dan och Anna. Köpte pizza och drack lite. Trevligt och, tack och lov, dryck i måttliga mängder. Så idag mår man som en prinsessa. Så ska det vara =)

Nu ska jag svida om och bege mig ut i solen.

Lisa

Inga kommentarer: