onsdag 9 april 2014

Hemlängtan och "tjuvvägning"

De två första dagarna den här veckan har varit så "dryga". Arbetsbördan har inte varit så betungande men jag har gått hela dagar och längtat hem. Gått och funderat på vad jag skulle kunna ha gjort om jag i stället fick vara hemma......
Kan vara det stundande påsklovet som spökar. Ibland tappar jag gnistan inför ett lov....
Samtidigt tror jag inte riktigt på det eftersom jag knappt har fattat att det är påsklov nästa vecka. Har vetat om det men inte förstått att det redan är dags.
Har INGA planer alls för lovet mer än ett BVC-besök på torsdagen.
Om Mattias blir kvar i Stockholm kanske vi åker ner en dag. Jag och tjejerna går på Junibacken på dagen och tar en date med Mattias på kvällen.

"Tjuvvägde" mig i morse. Glädjande siffror och än är det inte riktiga vägningsdagen.
Mitt första mål är 65 kg innan april är slut.
Skäms nästan lite över att babbla om min vikt, har för bövelen hållit på med mina sista 5 kg i 3 års tid! Jag önskar att jag någon gång ska gå i mål......

I dag snöar det....... Skit! Jag vill ha sol och värme......

Nu ska vi masa oss iväg. Påsksagor står på agendan.

Kram!

Inga kommentarer: