fredag 11 april 2014

Grå fredag

Nu är den efterlängtade fredagen äntligen här. 4 timmar på jobbet och sen är det påsklov! Jihaaaaa!

Firar in det med en positiv vägning. Vågen stannade på 65,5 kg. Enligt BMI är jag inte längre överviktig. Det känns ju alldeles strålande.
Känns bra med mitt kostomlägg även om jag saknar att kunna ta lite extra Bregott på frökexet =0) Fast det kanske var det där extra Bregottlagret som gjorde att jag inte gick ner......
Sen får vi se hur länge det fortsätter gå neråt. Det blir väl som vanligt stopp snart och sen kommer jag inte vidare........

Firar även in lovet med en tjejmiddag i kväll. Vi blir 6 galanta damer här hemma.
Vi har varit fyra vid våra tidigare "dater" men den här gången har vi utökat skaran. Sist vi träffades var i JUNI. Då bokade vi in ett datum i september men då blev det förhinder och sen har det runnit ut i sanden.
Ska bli väldigt "sköjsigt"!

Men först...... jobb...... 

Ha en bra fredag!

Kramelikram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade ni denna servitör på tjejmiddan? :-) http://slaventommy.blogspot.com
mvh anneli

Lisa sa...

He he he, nja. Han var upptagen ;-)