söndag 2 februari 2014

Neeeeeeeej!!!!!!

Jag vill INTE att helgen ska vara över!  Hela helgen har jag gått och haft ångest för kommande vecka. En jobbig vecka men samtidigt en del ljusglimtar. Självklart tar ju det jobbiga överhand. Jag kan liksom älta saker och ting hur länge som helst.
I morse vaknade jag klockan 7 och en massa jobbtankar drog igång. Gick upp och satte mig vid datorn och betade av lite praktiska jobbsaker i hopp om att komma på rätt köl. Gick sådär.....

Det stående tecknet på att saker hopar sig är eksemen som poppar upp. Jobbigt som satan och kliande eksem gör ju inte direkt livet lättare...

Jag hoppas att saker och ting känns lättare bara jag kommer i gång med den här veckan.

Något att se fram emot den här veckan är att ta emot lärarstudenten. Det ska bli riktigt spännande att se hur detta ska gå =0)

Vi har i alla fall haft en härlig helg.
Bad på Parkbadet i fredags. (Amanda slog sitt eget simrekord. Tidigare har hon fixat 25 meter. I fredags simmade hon 500 meter!!!!! Galet stolt mamma!)
Träning och 60-årskalas i går. Amanda flydde till Kräbäck på kvällskvisten för Melodifestival och översovning.
Idag blev det en tripp till Valbo. Kraschade kaffepannan igår så man kan säga att vi hamnade i en nödsituation ;0)

Uppryckning nu Lajsa! Världen kommer inte gå under och den här veckan är snart över.
När det väl är fredag så kommer jag antagligen gå stärkt ut ur det här... Om inte känslan hänger kvar in i nästa vecka......

Bara tre veckor kvar till sportlov och förhoppningsvis kommer vi iväg till fjälls. Om stugan är ledig. Annars får det nog gå stá och bli en hel del badande, lek på leklandet och en tripp till Kungsberg.
Amanda fyller dessutom år på sportlovet. Blir det inte fjällresa vill hon att vi ska åka till Tällberg och fira. "Vi gjorde ju faktiskt det när mormor fyllde 60" =0)
Det vore mysigt men kan bli en kostsam historia eftersom hon vill bjuda med hela släkten!

Nu ska jag göra ett försök att sova. Vi får se hur det går med det......

Natti natti!


Inga kommentarer: