fredag 7 februari 2014

Äntligen, äntligen är den här veckan över!

En kort dags arbete idag bara och sen är det helg.
Varje kväll den här veckan har jag varit halvdöd när alla bestyr varit över.
I går kulminerade allt med att Amanda var ledsen och besviken efter en händelse på skolan och jag kunde verkligen känna hur hon kände. Det gjorde liksom lite ont i mammahjärtat, eller rättare sagt, ganska mycket.
Ringde till Pia och skulle höra om hon visste hur saker och ting gått till och då bröt jag ihop totalt.
Efteråt kändes det ändå ganska befriande. Det var nog inte bara "Amandakänslan" som brakade lös utan hela veckans börda som släppte.

Idag känner jag mig på nått vis lugnare i sinnet. Antar att det är för att den här veckan är över.

I kväll ska jag och damerna på bio med Amandas en drös kompisar och familjer. Mattias är på Svenska rallyt.
Ett besök på Max är inbokat före.

I söndags testade jag tabata. Sen har det blivit två pass till i veckan. 16 intensiva minuter och träningsvärken kommer som ett brev på posten.
Inget pass på gymmet tyvärr. Hoppas på att få till det i helgen. Det var  länge sedan nu. Känner mig ändå ganska nöjd med att ha fått ihop fyra träningspass sedan i söndags.

Nu ska vi masa oss i väg till dagis och skolan.

Vi höres!

Inga kommentarer: