torsdag 20 februari 2014

Ovanlig torsdagsmorgon

I morse skedde under.
Vanliga mornar får jag tjata och gnata för att få fart på våra "sockerpullor". I morse väcktes jag av att katterna själva öppnade dörren till tvättstugan. Vi stänger in dem där eftersom de annars på nätterna trampar på tjejerna och väcker dem.
Som tur var skedde detta i samma veva som klockan ringde.
När jag gick upp hade katterna redan väckt Molly. Gick in till henne och då flydde katterna. De trodde väl att jag skulle rya åt dem =0)
I stället sprang de in till Amanda och väckte upp henne.....

Sen blev det aktivitet. Amanda klev upp och klädde på sig direkt. Sen var pysslandet i full gång.
Molly klev upp och började STÄDA!!!!!
Jag fattar verkligen ingenting!
Men jag passar på och njuter för det kommer knappast ske fler mornar ;0)

Har ett litet tips till er. Gå in på här ,skrolla ner till "Årets HBTQ-bloggare" och rösta på Majsan Keller. Fortsätta längre ner till "Årets toppbloggare" och rösta även där på Majsan Keller ;0)

Majsan är en gammal klasskompis till mig och vi hade så roligt på gymnasiet. Hon är helt galet härlig!
Jag röstar varje dag och hoppas på att vinna VIP-biljetter!

Kram!

Inga kommentarer: