fredag 14 februari 2014

Freeeeedag!

Jajemänsa! Den kom till slut.
Bästa dagen! Idrott på schemat så då får jag åka till jobbet i träningsbyxor. Såååå underbart! ;0)

Visste att det skulle bli en körig vecka och det blev det kan jag lova. Kollegan gick ju som sagt och blev sjuk och har varit hela veckan. En dags vikarie fick vi. Resten har lösts efter bästa förmåga.
Att dessutom ha en lärarstudent på plats som man känner att man inte har kunnat ägna tid åt känns lite sisådär.
Men det är så här det är i livet.
Nästa vecka planar det nog ut lite. Visserligen lång måndag pga. utvecklingssamtal kl. 17,00, info inför Skolverkets inspektion fram till 16,00 i Sandviken på tisdag men sen är det nog lugnt..... Jag skriver NOG för säkerhets skull.

I dag är nästa kollega sjuk men jag löser det själv.......
Många som är sjuka nu. Med mitt "flyt" så blir väl jag sjuk på sportlovet.....

Ingen husvagnsmässa i helgen.... =0(
Istället tar vi nog en tripp till Gävle eller hockeykväll här hemma. Vi får se hur det reder sig.

I kväll ska vi i alla fall till mamma och pappa på mat. Amanda beställde Alla hjärtansdags-tacos där =0)

Bloggen har blivit en stor klagomur nu känner jag! Måste försöka hitta tillbaka till det som den var från början - en dokumentation av min viktresa.
De här sista 5 är det banne mig helt omöjligt att bli av med. De sitter som berget.
Motion måndag och onsdag den här veckan. Tanken är ett Tabatapass i dag. Kommer Mattias hem i bra tid åker jag eventuellt fram på gymmet.

Nu ska jag pussa lite på damerna. De fick en liten "goodiebag" nu på morgonen i Alla hjärtans dag-present. Lite pyssel, badskum, gotta och ett lypsyl. Nöjda damer men jag undrar var min present är ;0) he he he.

Ha en riktigt bra Alla hjärtans dag!

Kramen!

Inga kommentarer: