tisdag 11 februari 2014

Ooops, det blev visst tisdag

Helgen passerade och måndagen försvann i ett nafs! Hann knappt blinka.
Helgen har varit sådär galet lat och skön. Det enda inplanerade vi hade var att fira Mia.
Där var det service kan jag lova. Kvinnan hade ansträngt sig och köpt Alvestas LCHF-glass till mig som efterrätt. Blev nästan rörd till tårar, he he he. Är mer van vid att bli ifrågasatt när jag bara tar ytterst lite eller väljer att avstå =0)

Bakade bullar och kakor tills Amanda fyller. Amanda har önskar vad hon vill ha och det är inte direkt någon LCHF-kladdis hon ville ha då ;-)

Den här veckan är också en sån där vecka då jag känner att jag kan börja leva efter onsdag.
Körde på till 17,30 i går, idag är det kurs i Sandviken på eftermiddagen och i morgon betar jag av några utvecklingssamtal på sena eftermiddagen. Zumba på det.
Sen är det torsdag och då ska jag börja lukta efter helg.

Försöker fiska med Mattias och få med honom till Kista på husvagnsmässa i helgen. Om han tycker att mässan är tråkig kanske han kan tycka att det är kul att sova på hotell och få äta på restaurang ;-)
Har ett litet hemligt uppdrag på lördag morgon först (berättar mer sen) men sen tänkte jag att vi kunde dra iväg. Jag vill shoppa också förstås ;-)
Sen är det bara en vecka kvar till sportlov! Känner mig väldigt taggad för ledighet. Är Ljungdalsstugan ledig åker vi dit några dagar.
Amanda vill åka på en Ålandskryssning. Vi får se vad det blir av det hela.

Nu ska jag kicka igång damerna. Tidigare start på dagen idag. Kollegan Eva är sjuk, ingen vikarie så idag får dagen lösas på olika vis.

Ha det gött!

Inga kommentarer: