lördag 2 juni 2012

Regning lördag

Regn, grått och kallt! Vilken underbart start på juni. Får försöka se det positiva i det hela, det kan ju bara blir bättre ;-)
Av någon konstig anledning känner jag mig inte särskilt nere för det. Vi tände ljus i morse till frukost och det var verkligen mysigt.
Det gör mig inget att jag får hålla mig inne idag. Den gångna veckan har varit väldigt arbetssam. Inte lektionsmässigt utan annat som kan uppstå när man jobbar med människor......Jag hoppas vi nästa vecka ska hitta en lösning så att de stackare som är inblandade kan gå på sommarlov och känns sig nöjda.
Ska bara gosa runt i raggisar hela förmiddagen, kanske läsa en bok och försöka sära på två ungar som de senaste dagen rykt ihop om det mesta.

Senare idag ska jag, tjejerna, Pia och Felicia på kakbuffé på Lundgrens. Tanken var att jag och Pia skulle träna ihop på förmiddagen men eftersom fäderna till våra barn är vääääldigt upptagna med annat så sket det sig. Vi får helt enkelt hitta på något annat. Då blev det något helt tvärt emot träning :-)

I kväll ska vi till Gävle på 50-årskalas. Mattias moster Anneli fyller år. Det var tänkt att det skulle bli lite uteaktiviteter men det känns inte så lockande just nu måste jag säga.

Kram Lisa


Inga kommentarer: